زلنسکی گفت: دیپلمات‌های اوکراینی و نمایندگان شرکای اوکراین هر کار بتوانند برای تضمین اینکه تحریم‌های جدید علیه روسیه صنعت هسته‌ای این کشور را هدف گیرد، انجام خواهند داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور اوکراین امروز اعلام کرد که هلند ۴۲ فروند جنگنده اف- ۱۶ را پس از آموزش خلبانان و مهندسان به کی‌یف تحویل خواهد داد!
رئیس جمهور اوکراین تمام روسای کمیته‌های نظامی منطقه‌ای جذب نیروی این کشور را برکنار کرد.
روسیه هدف خود را از این اقدام، نازی زدایی اوکراین، خلع سلاح این کشور، رفع نگرانی‌های امنیتی خود و اجابت درخواست کمک لوهانسک و دونتسک اعلام کرده است.
ولادیمیر زلنسکی روز سه شنبه در پیام ویدئویی عصرگاهی خود از آماده‌ شدن برای حملات جدید به خاک روسیه خبر داد.
رئیس جمهور اوکراین می‌گوید که کمک‌های آمریکا و متحدانش به کی‌یف در بحبوحه عملیات نظامی روسیه در این کشور، کافی نیست.
رئیس‌جمهور اوکراین امروز پس از حمله پهپادی به یک منطقه تجاری در مسکو گفت: جنگ در حال رسیدن به‌روسیه، به مراکز راهبردی و پایگاه‌ های نظامی آن است.
رئیس جمهور اوکراین خواستار تمرکز اعضای ناتو بر مسئله صادرات غلات از بنادر دریای سیاه شد.
رئیس‌جمهور اوکراین در گفت‌وگویی تلویزیونی دلایل اصلی شکست ضدحملات ارتش این کشور را توضیح داد.
رئیس‌جمهور اوکراین سفیر این کشور در لندن را بدون ارائه هیچ توضیحی اخراج کرد.
رییس‌جمهور اوکراین امروز ۱۷۸ نفر که اکثریت آن‌ها دارای تابعیت روسیه هستند را تحریم کرد.
آندری یرماک، رئیس ستاد ریاست جمهوری اوکراین روز گذشته اعلام کرد که ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور این کشور در ادامه ادعاهایش علیه ایران مبنی بر حمایت نظامی از روسیه در جنگ اوکراین، طرحی را برای تحریم ۵۰ ساله ایران به پارلمان این کشور ارائه کرده است.
در الحاقیه پیش‌نویس یک قطعنامه در سایت پارلمان اوکراین آمده است: «تحریم‌های ویژه اقتصادی و سایر محدودکننده‌های اقتصادی بخشی علیه جمهوری اسلامی ایران برای مدت ۵۰ سال اعمال شود.»
«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین گفت: «به لطف تحریم‌ها، تعداد موشک‌هایی که آن‌ها [روسیه]تولید می‌کند چندین بار کاهش یافته است، اما با این‌حال، چنین چالش‌هایی همچنان وجود دارد، زیرا ایران بیش از یک هزار پهپاد ساخت ایران و دیگر تسلیحات به آن‌ها [روسیه]فروخته است. سلاح‌های دیگری وجود دارد، ما اطلاعات دقیقی در این زمینه داریم، آن‌ها اخیراً چنین اقدامی کرده‌اند».
زلنسکی در توصیف سفر دبیر کل ناتو به کی‌یف اظهار کرد: این سفر ینس استولتنبرگ اولین سفر از زمان شروع جنگ است. ما آن را به عنوان نشانه‌ای تفسیر می‌کنیم که ناتو آماده شروع یک فصل جدید در روابط با اوکراین است؛ یک فصل از تصمیم‌های بلند پروازانه.
دولت اوکراین بیش از ۶۰۰ فرد و نهاد روسی را در فهرست تحریم‌های خود جا داد.
پیوتز زلینسکی، ستاره لهستانی ناپولی، معتقد است که تیمش می‌تواند برای هر تیمی در رقابت های چمپیونزلیگ دردسرساز شود.
زیدآبادی نوشت: اگر مقصود چینی‌ها از طرح خود، لغو فوری تحریم‌ها و اعلام‌آتش‌بس در نخستین گام باشد، طبیعی است که علاوه بر متحدان غربی، دولت زلنسکی نیز به آن تن در نخواهد داد، زیرا چنین اقدامی دست روسیه را برای تقویت نظامی و اقتصادی خود برای تحکیم و تثبیت اشغال بخش‌های بزرگی از خاک اوکراین باز می‌گذارد.
پرایس اشاره کرد، دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا به زودی تحریم‌های جدیدی علیه افراد و شخصیت‌های روس به دلیل نقش‌شان در جنگ علیه اوکراین اعلام خواهد کرد.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند که رئیس‌جمهور اوکراین با صدور فرمانی اجرایی ده‌ها شخصیت فرهنگی و سرشناس این کشور را به فهرست تحریم‌ها علیه مسکو اضافه کرده است.
مشاور ریاست جمهوری اوکراین در توییتی نوشت: ایران آشکارا تحریم‌های بین‌المللی را به سخره می‌گیرد.
رییس جمهور اوکراین با تکرار ادعاهایش درباره ایران، اعلام کرد که با رییس کمیسیون اروپا درباره «افزایش تحریم‌ها» علیه ایران گفت‌وگو کرده است.
مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین می‌گوید اعمال تحریم‌ها علیه ایران کافی نیست و باید شرکت‌های ایرانی که پهپاد تولید می‌کنند هدف حمله واقع شوند.
بر اساس سند منتشر شده در وبسایت ریاست جمهوری اوکراین، تحریم‌هایی علیه ماریا الکساندرونا لاوروا (متولد ۱۹۵۰) و یکاترینا سرگئیونا وینوکوروا (لاوروا، متولد ۱۹۸۳) برای مدت ۱۰ سال اعمال شده است. این اقدام شامل محدودیت‌هایی مانند مسدود کردن دارایی‌ها و ممنوعیت خرید زمین است.
رئیس‌جمهور اوکراین بار دیگر با بیان اینکه تحریم‌های غرب علیه مسکو ضعیف و ناکارآمد است، خواستار تحریم تمام مردم روسیه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ